Ομάδα Ο

Διατροφή βάση της Ομάδας Ο

Ομάδα Ο D'AdamoΟμάδα Ο: Τα άτομα της ομάδας Ο χρειάζονται ζωικές πρωτεΐνες. Ακολουθώντας τη δίαιτα της ομάδας σας θα χάσετε αρκετά κιλά περιορίζοντας την κατανάλωση σιτηρών, ψωμιού και οσπρίων. Ο κύριος παράγοντας που προκαλεί αύξηση βάρους στην ομάδα σας είναι η γλουτένη (υπάρχει στο φύτρο σταριού και τα προϊόντα από πλήρες στάρι).

Υπόδειγμα μενού για μία μέρα:
Πρωινό: 2 ακτινίδια, 1 φέτα ψωμί χωρίς γλουτένη, 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι, 1 αβγό ομελέτα: με ½ κρεμμύδι και ½ πιπεριά ψιλοκομμένα, λίγο μαϊντανό και άνηθο, ντομάτα.
Ενδιάμεσο: 2 δαμάσκηνα.
Μεσημεριανό: Σαρδέλες ψητές, Σαλάτα ντομάτα, αγγουράκι και ξερό κρεμμύδι, ελαιόλαδο. Σπανάκι ατμού.
Ενδιάμεσο: 1 αχλάδι.
Βραδινό: Αρακάς με αγκινάρες και καρότα. Σαλάτα με 2 καρότα και 1 πράσινο μήλο (τριμμένα), λεμόνι, ελαιόλαδο

Επιστροφή..

Ενδιαφέρεστε για ένα πλήρες εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής βασισμένο στην ομάδα αίματος σας;

Your Nutritionist Contact

Social Media

    

Your Nutritionist Contact

Ημερολόγιο Φρούτων και Λαχανικών

Μέτρηση σύστασης σώματος

Τεστ Δυσανεξίας τροφίμων