Διατροφή βάση της Ομάδας Β

Ομάδα Β D'AdamoΟμάδα Β: Χρειάζεστε ισορροπία ανάμεσα στη σωματική και τη νοητική δραστηριότητα για να παραμένετε λεπτοί και ικανοί. Η ομάδα σας έχει χαρακτηριστεί ιδιοσυγκρασιακή με εντελώς «χαμαιλεοντικά» χαρακτηριστικά. Οι σημαντικότεροι παράγοντες αύξησης βάρους είναι το καλαμπόκι, το φαγόπυρο, οι φακές, τα φιστίκια και το σουσάμι. Μια μέτρια κατανάλωση γαλακτοκομικών (προσοχή στις θερμίδες) σας βοηθά να επιτύχετε τη μεταβολική ισορροπία.

Υπόδειγμα μενού για μια μέρα:

Πρωινό: Φρέσκα σύκα, Λίγο κατσικίσιο τυρί, 1 φέτα χωριάτικο ψωμί, πράσινο τσάι.
Ενδιάμεσο: 1 μήλο.
Μεσημεριανό: Ωμή πράσινη σαλάτα, πατάτες ψητές στο φούρνο με ρίγανη και λεμόνι, μπρόκολο στον ατμό με λεμόνι.
Βραδινό: Σαρδέλες σχάρας με ρίγανη, καυτερή πιπεριά και λίγο αλάτι. Περιχύστε τες αφού ψηθούν με χυμό 1 λεμονιού χτυπημένο με 1 κουταλάκι μουστάρδα και λίγο ελαιόλαδο. Σαλάτα από τριμμένο λάχανο και καρότο και ραδίκια ή αντίδια στον ατμό, 1 ποτηράκι κόκκινο κρασί.

Επιστροφή..

Ενδιαφέρεστε για ένα πλήρες εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής βασισμένο στην ομάδα αίματος σας;

Your Nutritionist Contact

Social Media

    

Your Nutritionist Contact

Ημερολόγιο Φρούτων και Λαχανικών

Μέτρηση σύστασης σώματος

Τεστ Δυσανεξίας τροφίμων