Νοσήματα και πρόληψη

14 υπερτροφές-"θαύματα της φύσης"

Νοσήματα πρόληψη - Your NutritionistΩς «υπερτροφές» (super foods) χαρακτηρίζονται οι τροφές που περιέχουν πολύ περισσότερα θρεπτικά συστατικά σε σύγκριση με άλλες, συστατικά απαραίτητα για την καλή λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού και με επιπλέον θετικές επιδράσεις. Κάθε χώρα του κόσμου έχει προικιστεί με τουλάχιστον μία θεραπευτική τροφή που μεγαλώνει κυριολεκτικά έξω από τα σπίτια μας.

Διάβασε περισσότερα..


Τι πρέπει να τρώμε για να μειώσουμε την «κακή» (LDL) χοληστερόλη;

Νοσήματα πρόληψη - Your Nutritionist

Τι ακριβώς είναι η χοληστερόλη;

Είναι φυσικό συστατικό του οργανισμού μας, ο οποίος τη χρησιμοποιεί σαν δομικό υλικό, δηλαδή τη χρειάζεται για να φτιάξει τις μεμβράνες των κυττάρων του. Είναι απαραίτητη ακόμα και για τη σύνθεση ορισμένων ορμονών, όπως είναι η κορτιζόνη, τα οιστρογόνα και η τεστοστερόνη. Ένας άνθρωπος για να ζήσει πρέπει υποχρεωτικά να έχει στον οργανισμό του χοληστερόλη.

Διάβασε περισσότερα..

 


 

Η κορτιζόνη και η διατροφή σας

Νοσήματα πρόληψη - Your NutritionistΗ κορτιζόνη είναι ένα φάρμακο που χρησιμοποιείται για τη θεραπεία αναπνευστικών και ρευματικών παθήσεων . Υπάρχουν και άλλα ονόματα για την κορτιζόνη , όπως Medrol και πρεδνιζόνη. Η κορτιζόνη έχει συχνά παρενέργειες που μπορούν να βοηθηθούν από την αλλαγή της διατροφής σας.

Όταν παίρνετε κορτιζόνη μπορεί να αυξηθεί το βάρος σας , διότι προκαλεί:

  • αύξηση της όρεξης
  • αυξάνεται η ποσότητας του αλατιού και νερού στο σώμα σας
  • μειώνεται η ικανότητα του σώματος να είναι σε θέση να επεξεργάζεται μεγάλες ποσότητες σακχάρου ή υδατάνθρακα σε ένα χρόνο

Διάβασε περισσότερα..

 


 

Βιταμίνη Α (ρετινόλη)

Έλεγχος βάρους - Υour ΝutritionistΗ βιταμίνη Α είναι μια λιποδιαλυτή βιταμίνη. Η βιταμίνη Α προέρχεται από δύο πηγές. Η μία ομάδα, ονομάζεται Ρετινοειδή, προέρχεται από ζωικές πηγές και περιλαμβάνει ρετινόλη. Βρίσκεται σε αφθονία στα ψάρια , στα αβγά των ψαριών και κυρίως στο ηπατέλαιο τους (μουρουνέλαιο). Ακόμα βρίσκεται στο βούτυρο, στο γάλα και στο συκώτι διαφόρων ζώων. Η άλλη ομάδα, ονομάζεται Καροτενοειδή, προέρχεται από τα φυτά και περιλαμβάνει β-καροτένιο ή προβιταμίνη Α. Το β-καροτένιο μετατρέπετε στο σώμα σε βιταμίνη Α. Κύρια καροτενοειδή είναι το λυκοπένιο, η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη, τα οποία ασκούν αντιοξειδωτική δράση στον οργανισμό, προστατεύοντάς το από την τοξική δράση των ελευθέρων ριζών. Πιο σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και βαθύ κίτρινο/πορτοκαλί λαχανικά και φρούτα, γλυκές πατάτες, καρότα, κολοκύθα και άλλες χειμερινές κολοκύθες, πεπόνι, βερίκοκα, ροδάκινα, περιέχουν σημαντικές ποσότητες β-καροτένιο.

Διάβασε περισσότερα..


Social Media

    

Your Nutritionist Contact

Ημερολόγιο Φρούτων και Λαχανικών

Μέτρηση σύστασης σώματος

Τεστ Δυσανεξίας τροφίμων