Έλεγχος βάρους

Πεινάω διαρκώς, τι να κάνω;

Έλεγχος βάρους - Υour ΝutritionistΜόλις τελειώσατε το φαγητό και όμως, ενώ έχετε χορτάσει, πιθανότατα θα δοκιμάζατε μερικές πάστες, αν τις είχατε μπροστά σας. Έχετε φτιάξει το αγαπημένο σας φαγητό και ενώ φάγατε την πρώτη μεγάλη μερίδα, σκέφτεστε να φάτε και δεύτερη και ίσως και τρίτη λίγο αργότερα. Σας θυμίζουν κάτι όλα αυτά; Είναι κάποιες περίοδοι της ζωής μας που θέλουμε συνέχεια να τρώμε. Πότε όμως ο οργανισμός μας ζητάει περισσότερη τροφή και γιατί;

Διάβασε περισσότερα..


Διατροφικά Tips για την περίοδο των Χριστουγεννιάτικων Εορτών!

Έλεγχος βάρους - Υour ΝutritionistΕπιτέλους έχουμε μπει στην τελική ευθεία για τις φετινές γιορτές! Τόσο τα Χριστούγεννα όσο και η Πρωτοχρονιά, έχουν παραδοσιακά σχετισθεί με την υψηλή κατανάλωση φαγητού. Λίγο παραπάνω φαγητό, λίγο παραπάνω ποτό και λίγο παραπάνω γλυκό, λοιπόν, αποτελούν τις κύριες αιτίες για τις οποίες το βάρος αρκετών ατόμων αυξάνεται κατά 2-3 κιλά αυτήν την περίοδο του χρόνου. Μπορεί το φαγητό να έχει συμβολική αξία, και τα εορταστικά τραπέζια να αποτελούν ένα μέσο που φέρνει πιο κοντά τους συγγενείς και τους φίλους, μην ξεχνάτε όμως πως αυτή ακριβώς η κατάσταση μπορεί να σας παρασύρει σε υπερβολές που αργότερα θα σας δημιουργήσουν τύψεις και ενοχές.

Διάβασε περισσότερα..


Νηστεία!

Έλεγχος βάρους - Υour ΝutritionistΝηστεία δε σημαίνει ασιτία. Θερμιδικά, η διατροφή κατά τη διάρκεια της νηστείας δεν φαίνεται να έχει διαφορές με τη διατροφή σε περίοδο μη νηστείας. Συνήθως παρατηρείται μια αύξηση πρόσληψης υδατανθράκων, δηλαδή αύξηση κατανάλωσης ζυμαρικών, ψωμιού, πατάτας, οσπρίων κτλ  και μείωση πρόσληψης πρωτεϊνών και λίπους, δηλαδή μείωση κατανάλωσης των ζωικών προϊόντων- κρέατα και γαλακτοκομικά. Ένα πρόγραμμα διατροφής κατά τη διάρκεια της νηστείας μπορεί να έχει και θετικά και αρνητικά αποτελέσματα.

Διάβασε περισσότερα..


Social Media

    

Your Nutritionist Contact

Ημερολόγιο Φρούτων και Λαχανικών

Μέτρηση σύστασης σώματος

Τεστ Δυσανεξίας τροφίμων